Meer nieuws

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Nieuw in ons assortiment: de Eco Traveller elektrische vouwfiets.

Nieuw in ons assortiment: de Eco Traveller elektrische vouwfiets.

Nu bij ons te huur: de VeloPlus elektrische rolstoeltransportfiets van Van Raam.

Nu bij ons te huur: de VeloPlus elektrische rolstoeltransportfiets van Van Raam.

Nu ook bij ons te huur: de Easy Rider elektrische driewieler van Van Raam

Nu ook bij ons te huur: de Easy Rider elektrische driewieler van Van Raam

Wil je wel eens een speed bike testen? Kom dan snel langs voor een proefrit!

Wil je wel eens een speed bike testen? Kom dan snel langs voor een proefrit!

Sparta M8i. Een nieuw model met betrouwbare ION  technologie. Test 'm nu uit!

Sparta M8i. Een nieuw model met betrouwbare ION technologie. Test 'm nu uit!

Nieuw! Miss Grace Girls en Heavy DutyNL Boys, de hippe kinderfietsen van Gazelle.

Nieuw! Miss Grace Girls en Heavy DutyNL Boys, de hippe kinderfietsen van Gazelle.

Nu ook bij ons te huur: de elektrische Fun2Go duofiets van Van Raam.

Nu ook bij ons te huur: de elektrische Fun2Go duofiets van Van Raam.

De Ghost Teru 4, sportief elektrisch op weg op een lichtgewicht ATB

De Ghost Teru 4, sportief elektrisch op weg op een lichtgewicht ATB

Onze eerste Christiania bakfiets afgeleverd  aan atelier Feniks in Schoorl

Onze eerste Christiania bakfiets afgeleverd aan atelier Feniks in Schoorl

Nieuw in onze collectie: de elektrische fietsen van DutchID.

Nieuw in onze collectie: de elektrische fietsen van DutchID.

Masteling Tweewielers of toch Driewielers?

Masteling Tweewielers of toch Driewielers?

Lees de ervaringen van onze klanten!

Lees de ervaringen van onze klanten!

Nieuw in onze collectie: de Gazelle Ultimate fietsen!

Nieuw in onze collectie: de Gazelle Ultimate fietsen!

BOVAG Keuzewijzer E-bike helpt u op weg.

BOVAG Keuzewijzer E-bike helpt u op weg.

CreŽer je eigen bakfiets, dat is wat Dolly biedt!

CreŽer je eigen bakfiets, dat is wat Dolly biedt!

Genieten van automatisch en traploos schakelen! De Gazelle Orange EM NuVinci.

Genieten van automatisch en traploos schakelen! De Gazelle Orange EM NuVinci.

Daan Lautenschutz uit Schoorl wint Gouden Gazelle!

Daan Lautenschutz uit Schoorl wint Gouden Gazelle!

Koninklijk paar op Konkinklijke Gazelles tijdens de Olympische Winterspelen 2014 in Sotsji.

Koninklijk paar op Konkinklijke Gazelles tijdens de Olympische Winterspelen 2014 in Sotsji.

Ga ook voor Goud!

Ga ook voor Goud!

Ik wil je zien

Ik wil je zien

Wij zijn een BOVAG Fietsbedrijf!

Wij zijn een BOVAG Fietsbedrijf!

Nu ook bij ons verkrijgbaar fietsen van: Cortina, Lief!, Alpina en Yabber

Nu ook bij ons verkrijgbaar fietsen van: Cortina, Lief!, Alpina en Yabber

Huur nu ook een 29

Huur nu ook een 29" ATB!

Nu bij ons verkrijgbaar: electrische fietsen met Bosch motor

Nu bij ons verkrijgbaar: electrische fietsen met Bosch motor

Masteling Tweewielers sponsort Staatsbosbeheer met de aanplant van jonge boompjes

Masteling Tweewielers sponsort Staatsbosbeheer met de aanplant van jonge boompjes

Ook Lornah Kiplagat pakt de fiets!

Ook Lornah Kiplagat pakt de fiets!

Nieuw in ons assortiment: fietstassen van Ortlieb!

Nieuw in ons assortiment: fietstassen van Ortlieb!



Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Laat u informeren over de nieuwste ontwikkelingen m.b.t. de E-bikes. Van diverse merken staan modellen klaar om een proefrit te maken. Ga ook voor het gemak van elektrisch fietsen!


Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.

Kom naar onze E-bike opstapdag op zaterdag 14 mei 2016 van 10.00 u tot 16.00 u.


Zo kunt u deze dag een proefrit maken op:

Fietsen met een middenmotor:

Gazelle Orange C330 HM; Deze fiets is zeer geschikt voor heuvelachtig landschap dankzij de extra krachtige Bosch motor en is uitgerust met een traploze NuVinci versnellingsnaaf.

Gazelle Orange C7+ HM; Deze fiets is uitgerust met een extra krachtige Bosch motor en met de handige Ďwalk assistí functie neemt u de fiets ook moeiteloos aan de hand mee.

Gazelle Orange C8 HM; Deze fiets is uitgerust met een stille Impulse motor, waardoor u ongestoord van het fietsen geniet en dankzij de Shift Sensor technologie kunt u altijd schakelen terwijl u trapt.

Gazelle CityZen C8 HM; Een sportieve en wendbare fiets door de centrale plaatsing van Bosch motor en accu. De hydraulische schijfremmen geven zekerheid en controle.

Sparta M8i; De eerste elektrische fiets met het ION-systeem gecombineerd met een bijna geruisloze middenmotor.

Dutch ID City N8 Di2; Met deze fiets kunt u dankzij het Shimano Steps systeem op 2 manieren schakelen. Handmatig door een simpele druk op de knop of geheel automatisch.  

Flyer C8N; Deze fiets heeft een Panasonic motor en een traploze naafversnelling van Nuvinci. Uitgevoerd met hydraulische schijfremmen.

Flyer T8.1; Voorzien van Panasonic motor en een Shimano Steps Di2 schakelsysteem. Handmatig of geheel automatisch schakelen!

Speed E-bike met middenmotor:

Dutch ID High Speed N360; Deze high speed E-bike ondersteunt uw trapbeweging tot 45 km/u. Ideaal voor sportieve tochten of het snel overbruggen van afstanden tussen uw woonplaats en uw werk. Het is de fiets voor wie 25 km/u niet genoeg is!

Fietsen met een voorwielmotor:

Gazelle Orange C7+ HF; Deze fiets is uitgerust met een rotatiesensor waardoor de Panasonic motor maximale ondersteuning geeft bij minimale inspanning.

Gazelle Balance HF; Deze fiets heeft een uniek frameontwerp waardoor u makkelijk op en af kunt stappen en altijd met beide voeten bij de grond kunt. Het frameontwerp zorgt voor een comfortabele en ontspannen zithouding, ongeacht uw lengte.

Gazelle Miss Grace HF; Het gemak van elektrisch fietsen met de looks van een transportfiets. De fiets staat stabiel dankzij de stevige dubbele standaard en de stuurblokkering.

Gazelle Heavy Duty HF; Een stoere elektrische transportfiets, evenals de Miss Grace HF uitgerust met een rotatiesensor die zorgt voor maximale ondersteuning bij minimale inspanning.

RiH Omega; Deze stijlvolle elektrische fiets heeft een geluidsarme motor en een speciaal heuvelprogramma dat u kunt activeren bij een het rijden door een heuvelachtig terrein. Het bedieningspaneeltje zit direct naast het handvat

RiH Z-Omega; Deze sportieve elektrische fiets heeft een Shimano Deore 10-speed derailleur voor een licht rijgedrag. Deze fiets is verder gelijk aan de RIH Omega.

Vouwfiets met een voorwielmotor; De Eco Traveller is een betaalbare elektrische vouwfiets voorzien van 20" wielen, Shimano Nexus 7 versnellingsnaaf, gesloten kettingkast en vering in de voorvork en zadelpen.


U bent van harte welkom. En natuurlijk staat er een kopje koffie of thee voor u klaar.


Terug



Deel het met uw vrienden!


Contactgegevens

Masteling Tweewielers
  • Heereweg 242
  • 1873 GE, Groet
  • (072) 509 12 45
MTB Shop Groet
  • Heereweg 252
  • 1873 GE, Groet
  • 06 30 04 1489
  • info@mastelingtweewielers.nl
  • KvK: 37007634

Openingstijden


Masteling Tweewielers

Maandag:  08.30-12.30 13.30-18.00 u
Dinsdag:  08.30-12.30 13.30-18.00 u
Woensdag:  08.30-12.30 u *
Donderdag:  08.30-12.30 13.30-18.00 u
Vrijdag:  08.30-12.30 13.30-18.00 u
Zaterdag:  08.30-17.00 u *
Zondag:  10.00-14.00 u *
 
GRATIS PARKEERGELEGENHEID

Bereikbaar per openbaar vervoer vanuit Alkmaar Station NS met lijn 151 en 155. Uitstappen in Groet, halte Kerkbrink. Na 85 meter vindt u onze zaken op nr 242 en 252.

* Terugbrengen huurfietsen kan tot 18.00 uur


MTB Shop Groet

Maandag:  Gesloten *
Dinsdag:  Gesloten *
Woensdag:  09.00-12.30 u **
Donderdag:  09.00-18.00 u
Vrijdag:  09.00-18.00 u
Zaterdag:  09.00-17.00 u **
Zondag:  09.00-14.00 u **
 
* Verhuur van racefietsen en MTB's via Heereweg 242

** De gehuurde MTB's kunnen alle dagen tot 18.00 u worden teruggebracht. Afwijkende tijdstippen na telefonisch overleg mogelijk.




Onze merken

Batavus
Dahon
Dolly
Dutch ID
Eco
Flyer
Gazelle
Ghost
Loekie
RIH
Sparta
Van Raam